HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, November 16, 2010

Ch0c0late Giveaway. :)


salam smue. :) hehe. cik atul muncul kembali.
td aku bl0gwalking. then jmpe bl0g D'nialicious @ Kuala Terengganu.
aku baca lah 1 entri ni. ada c0ntest Ch0c0late Giveaway.
kl0 menang, dpt hadiah ch0c0late. bestnye !!
kl0 tak menang p0n, tak apa. dpt pengalaman bru.
bt0l tak ??

nk tahu tak ?? ch0c0late kt D'nialici0us ni, aku tgk, sdap sgt sgt.
w'p0n tak rse lg, tp aku da dpt agak, mesti sdap pnye.
harga p0n berpatutan. s0, spe spe nk buat tempahan, sila lah ke sini ;

http://dnialicious.blogspot.com/

w'p0n aku baru je tahu psl bl0g yg menawarkan ch0c0late yg sdap ni.
aku rse tak slh j0in, bt0l tak ??
aku d0akan agar d'nialici0us ni akan terus berjaya.
sm0ga dpt kembangkan lg pasaran ke peringkat antarabangsa, mne lah tahu kan ??
rezeki awk ke.

sy d0akan perniagaan awk berjaya.
sbb ch0c0late awk memang sdap.
menarik org ramai untuk buat tempahan.
s0, g0od luck, ya !! :)


p/s ; thanks all. enj0y reading ^_^

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: