HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Sunday, November 21, 2010

BLOGGER IN DA HOUSE : KHAS BUAT BLOGGER BARU



salam smue. jmpe lg di sesi mlm :)
anda smue tgh buat ape tuh ??
da dinner ke bl0m ?? hrp smue da dinner.
ni mesti smue tgh tgk crite menarik kt tv kan ??
enj0y, ya :)

mcm biasa, abg ben ashaari ada buat sesi berkenalan antara bl0gger baru.
kini ngn tajuk yg lain iaitu ;
BLOGGER IN DA HOUSE : KHAS BUAT BLOGGER BARU.
first and f0rem0st, thanks abg ben ashaari :)

kl0 anda smue nk tahu, bl0g atul iaitu This Is Me ni,
telah diwujudkan pd 16/12/2009.
eh, tak sampai setahun lg taw.
kira atul ni p0n bl0gger baru jgk lah.

atul memang minat ngn bl0gging ni.
then, kwn atul, iaitu Nurul Asma, yg telah banyak membantu atul dlm buat bl0g ni.
sehingga bl0g ni diwujudkan. thanks, Asma !!

bl0g atul ni pd mulanya lebih kpd cerita peribadi tentang atul.
tp skrg ni, atul rse, mcm mcm lah yg atul cerita kt bl0g ni.
s0, kpd yg akan melawat bl0g atul ni.
once again, welc0me t0 This Is Me.
ni lah dunia atul. bl0g ni segala-galanya bg atul.

s0, ape lg, slalu lah lawat bl0g atul ni, ya ??
tgglkn jejak anda. nti atul akan jejak anda semula.
atul dahulukan dgn ucapan terima kasih :)


p/s ; thanks t0 all.
enj0y reading ^_^

*abg ben, thanks sudi c0mment kt entri atul yg lps.
thanks s0 much :)

24 comments:

  1. nur syafiqah ; hee. slmt brknalan :)

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan daripada saya Nur Azila Ismail :)

    happy blogging ! ^^,

    ReplyDelete
  3. salam ziarah dari blog ben...

    datang guling2 jap jenguk blogger baru...

    keep blogging okay...good luck (^_^)


    Jom guling-guling disini pula:

    Azrul Hisham -My Real Life

    ReplyDelete
  4. salam kenal..

    jemput lah dtg ke tanah kite..
    :)

    ReplyDelete
  5. salam satu malaysia..saya berbesar hati menjemput anda semua untuk singgah di blog luahan saya..dan seterusnya menjadi follower di blog saya....salam perkenalan kepada semua blogger2..

    ReplyDelete
  6. yana pun nak kenai dgn awk juga...;P

    ReplyDelete
  7. slm kenal dr mimiey...

    http://nasyieen.blogspot.comoo

    ReplyDelete
  8. azila ; salam perkenalan :)
    azrul ; salam, thanks, ya ^_^
    cik mawar ; slm prknalan. okeh awk. :)

    ReplyDelete
  9. nurul amira ; hye !
    matika l0ve ; :)
    zacky ; jenguk slalu, ye ??
    ryana ; b0le je. j0m lah knal knal.
    mimiey ; salam prknalan.

    ReplyDelete
  10. Puteri ; phewitt ^_^
    haha. singgah lg ye ?? :)

    ReplyDelete
  11. Salam Perkenalan dari Blog Ben Ashaari ;)

    ReplyDelete
  12. salam kenal. dr blog abg.ben. hepy blogging yah =)

    ReplyDelete
  13. hai hai salam perkenalan! :) dah folo :)

    ReplyDelete
  14. Tun Hatta ; salam perkenalan :)

    Bicaraoh si cinta ; hai, thanks ^_^


    ikiness ; thanks :)

    ReplyDelete
  15. hai selamat berkenalan...nama saya tiha..^___^

    ReplyDelete
  16. tiha ; slmt brknalan. nama sy atul ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: