HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, November 2, 2010

Gomo Kelate Gomo !!


ari sabtu lps, w'p0n da lps, tp rasenye x terlambat lg nk ucapkan tahniah pd pasukan negeri Kelantan atas kemenangan pd perlawanan akhir Piala Malaysia menentang Negeri Sembilan.

sbnrnye aku s0k0ng N.9 sbb aku kan org selang0r. blaja kt Kelantan. kt sini die0rg memang s0k0ng Kelantan. s0, aku s0k0ng laa N.9. hehe.
aku x g p0n kt cafe tgk b0la sbb esknya ada paper CTU 231. s0, aku ddk kt bilik ngn r0omate aku. dgar radi0 je.

mula mula hepi sgt sbb N.9 da jaringkan g0l pertama mse separuh mse pertama.
aku call abah and berlagak laa sikit. abah aku mesti laa s0k0ng Kelantan sbb die anak jati Kelantan.
tetapi separuh mse kedua, pasukan Kelantan telah mengganas. haih, aku da geram ni.
g0l pertama dijaringkan. xlme tuu, g0l kedua pulak. bertambah sakit hati.

wisel penamat dibunyikan, bermakna pasukan Kelantan berjaya mengungguli kemenangan Piala Malaysia.
call abah lg. bkn main hepi je suara die. abah ckp, Kelantan main okay laa mlm ni.
layak ape jd juara. aku p0n, yelaa.

mama ckp abah smpai mel0mpat ble Kelantan jaringkan g0l. haih, abah ni.
bkn main ske pulak.
ape ape p0n, tahniah pd pasukan Kelantan.
aku yg menjadi warga Kelantan untuk 3thn ni turut bangga.
G0m0 Kelate G0m0 !!

esknya cuti peristiwa. tp final exam tetap diteruskan.
ngn cuaca yg sgt laa sejuk. hujan seharian. hujan rahmat k0t.
lps exam, g mkn kt luar. ramai pulak yg pkai baju merah.
semangat bt0l laa org org Kelantan ni.
hee. okeh laa. tahniah, Kelantan !! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: