HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Sunday, November 14, 2010

final da abes !!

salam smue. aku hepi sgt sgt skrg ni.
sbb ?? sbb final exam da abes.
aku da berjaya tamatkan semester 3 ngn jayanya.
yeah, h0pefully this semester is better than last semester. :)

td paper c0sting @ MAF 220.
killer paper. yeah, maybe.
alhamdulillah, b0le buat. nk kata tak b0le tuh, nampak mcm tipu pulak.
aku da blaja selama 4bln k0t, takkan 1 p0n aku tak b0le jwb kan.
b0le lah. nk dpt A, maybe 50-50.
nk dpt B, maybe 100%. tak tahu lah aku.

aku skrg berada di k0ta bharu.
td ay0ng dtg amek. pukul 2 aku da p0n meninggalkan UiTM Machang.
selamat tggl, Machang !!
see y0u later, ya ?? haha.

aku penat sgt sgt arini.
tak rehat p0n lg. s0, nk g rehat ni.
esk baru blek ampang.
tak sabar nk blek umah ni. nk td0 !!
hehe. okeh lah.
g0t t0 g0. see, ya !! :)


p/s ; nk tnye pendapat ni, okay tak kl0 atul keje mse cuti ni ?? atul nk cari duit.
tgh tak ada duit ni. :'(

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: