HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, November 30, 2010

Happy Birthday, Abg Ben Ashaari !



salam smue. ape khbr ?? hrp smuenye sihat.
first of all, atul nk mntk maaf sgt sgt kt smue yg lawat bl0g atul ni.
da 2 ari tak online. adalah mslhnye.
s0, skrg ni, da b0le online. :)

arini 30/11/2010, birthday abg ben ashaari.
happy birthday, abg ben !!
sm0ga abg ben dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan bahagia bersama isteri & keluarga tersayang.
sm0ga abg ben akan menjadi juara dlm bl0g pilihan Malaysia nanti.
AMIN !!

atul nk ucapkan thanks sgt sgt kt abg ben sbb byk tlg bl0gger baru mcm atul ni.

thanks, ya ??
atul harap abg ben akan teruskan dgn dunia bl0g ni.
sbb atul ske sgt ngn bl0g abg ben.
s0, teruskan ye ??

skali lg, happy birthday t0 u.
jge diri ye. :)


p/s ; ni birthday abg ben yg ke 34 kan ?? hee. muda lg. :)

2 comments:

  1. terima kasih atul !!! hukhuk.. terharu.. tqq sekali lagi...

    InsyaAllah.. selagi ada orang nak baca ... hehehe

    ReplyDelete
  2. welc0me, abg ben. :)
    bl0g abg ben akan sntiasa ada org baca. ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: