HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, November 8, 2010

tak tahu nak mkn ape ??


okeh. aku update lg. haha. td da spent 2 jam untuk buat past year ngn kwn kwn.
alhamdulillah. last 2 semester punya s0alan berjaya dijawab.
c0ngrats, atul !!

jap lg aku akan sambung buat past year.
ari rabu nti bru baca smue skali. and ari khamis, da jwb exam.
tak sabar nk abeskan final ni. huhu.

taj0k aku kali ni. ngn gmbr kt atas tuh. ada kena mengena ke ??
hehe. bt0l kwn kwn. aku da tak tahu nk mkn ape.
da b0ring sgt sgt. bgn je pg, breakfast ngn biskut and air mil0.
gmbr tuh laa slalu bermain di fikiran aku.
ble tiba masa untuk mkn.

tgh ari pulak, pegi cafe. mkn nasi berlauk.
ptg pulak. pegi kt k0lej DO3, beli ker0p0k lek0r.
kdg kdg beli nasi kerabu untuk mkn mlm.
tak p0n, aku 0rder mknn kt cafe.
bihun t0m yam, nasi g0reng paprik, nasi g0reng.

tp da b0ring laa. mkn benda yg sama je.
kl0 tgh ari tuh, kl0 tak mkn ayam, mkn daging.
tak p0n ikan. huh. b0ring k0t !!

skrg ni aku tgh rindu nk mkn masakan mama.
sedapnya !!
makin tak sabar aku nk blek umah.
aku da ckp ngn mama, suruh masak sambal s0t0ng.
fav0urite aku. then aku nk mkn r0ti canai.
huhu. makin gem0k lah aku cuti ni.
hehe. tak ape. janji aku puas.

okeh laa. sambung esk pulak.
nk pegi mkn bihun sup yg aku beli td.
then nk study. daaa~ :)

p/s ; b0le tak bg cadangan kt atul ?? ape lg yg pt0t atul mkn ?? :x

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: