HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Friday, March 25, 2011

Gua Tak Tipu!


Follower atul pada tarikh 25 Mac 2011 adalah seramai 615 orang. Nak dibandingkan follower atul pada 16 Disember 2009 hingga awal November 2010 adalah seramai 25 orang. Follower atul mula meningkat selepas atul follow abg ben ashaari dan mengikuti hampir kesemua segmen yang dianjurkan oleh abg ben. Atul tak percaya langsung lepas atul join je segmen abg ben, follower atul meningkat dengan sekelip mata.

Bayangkan hampir 1 tahun atul blogging, follower baru 25 orang. Yelah, dulu tak tahu apa apa pun pasal blogging ni. Dulu cerita pasal diri sendiri je. Tapi sekarang, join contest itu dan ini, segmen itu dan ini, review blog kawan kawan lah. Blogging dulu dan sekarang memang best bila atul da mula rapat dengan blogger blogger lain. Ternyata mereka memang baik, peramah dan sporting. Yang paling penting, tak kedekut ilmu dalam dunia blogging ni.

Thanks kepada abg ben ashaari, izamir ridwan, nazirul hazwan, ujang dan semua semua lah. Mereka ni banyak bagi tips terutamanya abg ben dan hampir kesemua tips atul ikut. Harap harap 1 hari nanti follower atul akan jadi beribu ribu macam blog mereka.

Atul sedang menanti follower blog atul yang ke 666. Atul akan bagi hadiah pada blogger yang menjadi follower blog atul yang ke 666. Tunggu dan lihat. Gua tak tipu! :)


p/s : 666, cantik nombor itu. ^_^

8 comments:

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: