HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Friday, March 11, 2011

Saya & Awak

Saya : Seorang perempuan berusia 20 tahun dan masih bergelar pelajar.
Awak : Seorang lelaki yang tiba tiba muncul dalam hidup Saya.

Saya tahu saya baru je kenal awak. Baru sangat. Tapi saya betul betul tak sangka yang saya dah jatuh hati pada awak. Saya tak tahu apa yang awak da buat kat saya. Seriously, saya tak tahu. Saya tak salahkan awak sebab mungkin saya je yang benarkan perasaan ni hadir dalam hidup saya.

Dalam hati saya ni, kalau boleh saya da tak nak jatuh cinta lagi. Kalau boleh, saya nak cari bakal suami terus. Tapi kenapa awak pulak yang datang dalam hidup saya ?? Dan kenapa perasaan ni perlu wujud ?? Tolong lah. Saya tak nak ada perasaan ni pada awak. Tolong lah pergi!

Saya tak nak lagi perasaan ni ada dalam diri saya. Saya akan buang perasaan pada awak ni jauh jauh. Saya dan awak cuma kawan. Saya tak nak berharap sebab saya tahu yang harapan saya takkan pernah menjadi kenyataan. Saya tak nak kecewa lagi. Hidup saya bukan untuk dikecewakan.

Saya mintak maaf kalau saya ni mengganggu awak dengan tiba tiba. Saya mintak maaf sangat sangat. Niat saya hanya ingin mengenali awak dan menjadi kawan awak. Saya akan buang perasaan tuu jauh jauh. :)

Dalam saya nak mengenali awak, awak pulak macam tak suka je. Saya dapat tahu dari reaksi awak berkomunikasi dengan saya. Tak kira lah melalui phone, chat atau apa sahaja. Saya tahu awak tak suka kan ?? Sekali lagi saya mintak maaf sebab mengganggu awak. Niat saya adalah untuk mengenali awak dengan lebih dekat lagi. Tak salahkan ?? Saya tak nak awak salah faham.

Saya kesunyian awak. Saya perlukan teman untuk meluahkan segala-galanya. Ye, saya ramai kawan perempuan. Saya boleh luahkan pada mereka. Tapi rasanya lain awak. Awak takkan faham.

Kalau awak tak nak saya ganggu awak da, awak bagi tahu saya ye ?? Saya akan undur diri. Saya tak nak saya yang syok sendiri. Andai kata awak baca entri ni, saya nak mintak maaf sebab da banyak menyusahkan awak. Awak baik sangat. Terlalu baik. Terima kasih atas segala-galanya. :)

Assalamualaikum...


Jom join bloglist atul--->SINI

6 comments:

  1. uit.. sape yg dimaksudkan tu. nak kata saya,, saya bukan 20.. hikhik.. terlebih sudah.. ni yg best ni main teka teki.. :p

    ReplyDelete
  2. @Fariq Hayati apa yg sy tulis tuu dan awk akan tahu apa maksud tersirat di sebalik kata kata sy tuu.

    ReplyDelete
  3. sbr la atull..
    mybe ada hikmah nie smua berlaku terhadap kite...
    lupakan yg sudah berlaku..
    niat kite ingin berkawan tapi depend dye la nk pkr kite nie mcm ne..
    stp org len pemikiran nye..
    so,dont stress bout dis..

    ReplyDelete
  4. @ziela faza Dalam prosess untuk melupakan segala-galanya. Klo boleh, ingatan ni tak nk fikir psl ni da.

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: