HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, January 17, 2011

AKU INI WANITA


Nak join segmen dari abg ben ashaari ??
Klik je gambar kat atas ye :)

*Ceritakan atau luahkan perasaan anda terutama mereka yang bergelar ibu yang mana ramai para suami kurang prihatin tentang masalah mereka yang bergelar ibu yang terpaksa juga bekerja bagi membantu suami , atau suri rumah yang menjaga anak , mahupun mereka yang bergelar pelajar .. Tak lupa juga buat mereka yang kecewa dalam percintaan kerana ditipu dek lelaki .. LUAHKAN apa saja.. tapi jangan la over sangat yer.. cover cover la skit ..

~Bila kita sebut je pasal wanita, mesti kita akan fikir yang wanita ni hatinya lembut, mudah terguris, seorang yang kuat emosi dan sebagainya. Benar lah apa yang dikatakan kebanyakkan orang tentang wanita. Wanita ni memang seorang yang emosi, macam atul. Bila berbicara tentang perkara yang sensitif, bila kena tegur sikit, mula lah air mata tuu akan mengalir. Hati seorang wanita mudah terguris. Lagi lagi apabila dikaitkan dengan CINTA. Wanita ni mudah dikenali dengan kecewa dalam percintaan.

~Siapa yang suka dikecewakan ?? Rasanya tak ada siapa yang suka apabila dia dikecewakan. Begitu juga dengan wanita. Wanita ni begitu setia dalam percintaan tapi mengapa kaum lelaki nak juga permainkan perasaan wanita ?? Kenapa ?? Bukankan kaum lelaki tahu hati wanita mudah terguris tapi kenapa nak guriskan lagi hati mereka ?? Gembirakah anda dengan mengecewakan hati wanita yang tak bersalah ??

~Atul da banyak kali dikecewakan. Da lali dengan kehidupan percintaan ni. Percintaan yang penuh dengan tipu, dusta, kata kata manis seorang lelaki yang akhirnya berakhir dengan kecewa. Sakit sangat hati ini. Pernah ke korang rasa sakit dikecewakan ?? Mesti takkan ?? Sebab tuu korang suka kecewakan hati perempuan. Betul tak ?? Atul harap 1 hari nanti korang rasa macam mana sakitnya hati ni bila dikecewakan dengan orang yang kita sayang.

~Mama atul, seorang wanita yang banyak berkorban untuk keluarga atul. Walaupun kitaorang bukan dari keluarga yang senang, tapi mama tak pernah mengeluh. Malah dia cuba untuk buat sesuatu untuk keluarga atul supaya kitaorang dapat hidup selesa. Mama banyak tolong abah kalau abah ada masalah. Mama, terima kasih atas segalanya. Tanpa mama, siapalah angah sekarang. Angah doakan yang terbaik untuk mama. Doakan angah berjaya supaya angah dapat tolong mama. 1 hari nanti angah akan ubah nasib keluarga kita. Mama, angah sayang mama. Mama, seorang wanita yang banyak berkorban.

*Nasihat untuk lelaki ?

~Hargailah pengorbanan wanita. Jangan sesekali sakiti hati mereka. Sesungguhnya wanita adalah seorang insan yang berhati mulia :)

Terima kasih :)

4 comments:

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: