HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Wednesday, January 5, 2011

Tak Sihat Lagi ~

Assalamualaikum. Jumpa lagi.
Sihat tak ?? Atul masih lagi tak sihat.
Bangun tidur pagi tadi, badan ni semakin panas.
Batuk pulak tuu. Semalam sakit tekak je.

Tak boleh jadi ni. Rasa lemah je.
So, ambil keputusan untuk pergi ke klinik.
Kelas start pukul 10. Ingat nak pergi sebelum kelas, tapi malas lah pulak.
Habis kelas pukul 3 tadi, pergi klinik.
Doktor check suhu badan ni.
Aku bagi tahu lah yang aku batuk, sakit tekak.

Macam biasa lah, doktor bagi ubat.
Ubat batuk adalah ubat yang paling best.
Sebab kalau makan ubat batuk, gerenti tidur.
So, doktor suruh makan waktu malam je.
Ubat demam dan ubat sakit tekak.
Lupa nak mintak ubat selesema.
Tiba tiba je selesema ni datang. Pelik sungguh.

Kat Machang ni hujan je setiap masa. Sejuk sangat.
Rasa macam kat Cameron Highland pon ada.
Tak tahu lah bila hujan nak berhenti. Sabar je lah.
Hari ni kelas macam biasa.

Kelas MAF 280, lecturer yang sama iaitu Puan Norhayati.
Lecturer ECO 211 pulak, lecturer baru, Puan Nor Zuriati.
Masih tak mula belajar lagi. Agak boring jugak lah.
Kira minggu ni minggu rehat lagi. Hehe.

Okay lah. Nak pergi makan ubat ni.
Saya tak sihat lagi lah.
Kawan kawan, doakan lah saya cepat sembuh ye.
Terima kasih. :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: