HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Sunday, January 2, 2011

UiTM Machang ~

Alhamdulillah, atul da selamat sampai ke UiTM Machang.
Atul naik bas pukul 9.30 malam semalam.
Atul selamat tiba di Machang tepat jam 4.30 pagi.

Macam biasa lah, saat yang paling atul tak suka, iaitu saat berpisah dengan family tercinta.
Atul apa lg, menangis lah. Itu lah kerja atul setiap kali nak balik ke Machang.
Abah cakap, 'Da masuk semester 4 pon nak menangis lagi ke ??'
Abah, abah. Abah takkan faham apa yang angah rasa.
Sedih sangat. Nak berpisah dengan abah, mama, ain, ayong, fifi, haikal.
Angah sayang diaorang sangat sangat. Tak sanggup nak berpisah.

Angah menangis pon kejap je.
Sampai sini, angah tak menangis pon.
Angah fikir yang angah ada tanggungjawab kat sini.
Tanggungjawab yang masih belum selesai lagi.
Kalau tak, angah tak nak berpisah dengan mama dan semua.
Nak duduk dengan semua 24 jam ! HAHA.

Esok kelas da start. Malas ?? Rajin ??
Malas ke, rajin ke, kena pergi jugak. Saya tak suka ponteng kelas, okay ??
HAHA. Bajet rajin pulak aku ni.
Hujung bulan ni da cuti. Tak sabar nak balik rumah lagi.
Eh, apa lah aku ni. Baru sampai da nak balik.
Wink wink ^_^ Gurau je.

Aku dapat bilik yang sama, roomate yang sama.
Tersangat lah happy.
Terima kasih kepada UiTM. Love u lah. :)

Barang tak kemas pon lagi.
Kejap lagi lah. Bukan banyak barang pon.
Barang yang lain, semua kat stor. Stor pulak tak bukak lagi.
Cepat lah bukak. Nak ambil segala benda dalam tuu.
Dengan baldi, penyepit, macam macam lah.

Da banyak sangat aku mengarut ni.
Walaupun kelas da start, update tetap update.
Cuma tak banyak lah macam cuti lepas.
Tak apa, tunggu cuti bulan 5 ni.
24 jam aku akn mengahadap depan lapt0p ni.

Okay lah. Jumpa lagi.
Terima kasih kerana sudi baca bebelan saya ni. :)

2 comments:

  1. atul..gudluck di tempat orang k? :)

    eh kejap, uitm machang??wahh satu tempat ngn awek khairul fahmi tu..huhu, kem salam kat die ek? hehe

    ReplyDelete
  2. Siti Safiyyah ; Thanks, siti. Hehe. Dia da tak belajar kat sini. Sambung degree kat tempat lain. :)

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: