HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, January 24, 2011

Saya Da Bosan!!

Assalamualaikum semua.
Selamat petang. Huh, hari ni agak penat.
Ada 3 kelas dan baru je habis pukul 4 tadi.
Kalau hari isnin je, mesti ada 3 kelas.
Selamat hari lain ada 2 kelas je.

Tajuk hari ni, saya da bosan!
Kenapa ye ?? Agak agak korang, kenapa atul da bosan ek ?
Nak tahu kenapa ?? Urmm..

Sebenarnya atul rasa da bosan sangat nak belajar.
Bosan sangat sangat.
Tak tahu kenapa tiba tiba rasa macam ni.
Subjek makin susah. Takut sangat nak belajar semua subjek tuu.
Takut sangat. Result atul pun semakin menurun.
Tuu yang buat atul semakin takut.

Mesti sesiapa yang tengah belajar tuu akan rasa bosan kan nak belajar ??
Eh, yeke ?? Ke atul je yang rasa macam tuu ??
Rasanya ada kot yang akan rasa macam apa yang atul rasa ni.
Tapi tak semua lah kan.

Kalau mama dengan abah atul tahu lah yang atul da bosan nak belajar, mesti mereka sedih kan ??
Yelah, diaorang harapkan atul untuk sambung belajar ke peringkat yang lebih tinggi.
Tup tup, atul cakap atul da malas nak belajar.
Mahu diaorang tak sedih. Mesti kecewa dengan atul kan ??

Abah atul suruh atul sambung degree lepas diploma ni.
Tapi atul rasa macam tak nak lah.
Kalau boleh, atul nak kerja. Nak tolong mama dengan abah.
Lagi pun da penat lah nak belajar ni.

Eh, kenapa dengan atul ni ek ??
Mana semangat atul ni ?? Huh.
Sorry mama, abah. Tiba tiba je rasa macam ni.
Tapi mama dengan abah jangan risau.
Angah akan terus belajar selagi angah mampu.
Angah akan capai semua cita cita dan impian yang angah nak selama ni.

Ya ALLAH, jangan lah hilangkan semangat aku nak belajar ni.
Kuatkan aku untuk menghadapi semua ni.
AMIN.

2 comments:

  1. hahahahaha~sem ni saja
    presentatio BEL312=4(naseb baik x final)
    ECO211
    FAR250
    MAF280
    AIS280
    jumlah jam kredit = 15
    jumlah tension.....
    AIS= 120%
    FAR= 80 %
    ECO= 85 %
    MAF= 79 %

    HAHAHAHAHAHAHHAHA~

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: