HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Friday, December 3, 2010

Aku ini WAKIL RAKYAT, okeh !



salam smue. slmt tgh ari.
da lunch ke bl0m ??
atul da lunch da. Alhamdulillah.

ada segmen terbaru kt bl0g abg ben ashaari.
kpd sesiapa nk j0in, sila klik link kt bwh ni ye ;

Ben Ashaari

okay, atul kena jwb s0alan ni ;

  • Tempat pemastautin anda ..
-Flat Taman Dato Ahmad Razali, Ampang, Selang0r. *jemput lah dtg.
  • Kelemahan serta kekurangan di kawasan anda ..
-ada taman permainan, tp ruangnya kecil dan budak budak ramai, s0, ada yg tak b0le nk main sekali. ada jgk permainan yg r0sak, kiranya ruang yg terhad untuk smue penduduk beriadah di situ.
  • Apakah perubahan yang akan anda buat di situ ..
-atul akan besarkan kwsn taman permainan tuu, dan atul akan buat cybercafe. sbbnya, kl0 nk pergi cybercafe, jauh sgt dari tmpt atul tuu.
  • Bagaimanakah anda nak menangi hati penduduk di situ ..
-rajin rajin berjumpa dgn mereka, tanya apa kekurangan lg kt kwsn tuu. mne yg b0le dibaiki, atul tlg.
  • 'Janji manis' anda pada penduduk di situ untuk pilihanraya akan datang ...
-atul akan cantikkan lg kwsn kat tmpt tggl atul tuu. supaya smue rasa lebih selesa. :)


okay, sudah siap.
harap semua puas hati.


p/s ; thanks all. :)

4 comments:

  1. marilah mari, kita mengundi..yeahh

    ReplyDelete
  2. tengok wakil rakyat ni. comel.hehe.

    jom join contest dekat blog yeaa..

    ReplyDelete
  3. hishyamuddin ; haha. cpt cpt. undi atul :)

    ReplyDelete
  4. shaofie ; c0mel ?? hee. okeh, nti atul tgk. ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: