HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Thursday, December 9, 2010

Ngangkung ~



Assalamualaikum semua.
Apa khabar ?? Harap semua sihat.
Atul Alhamdulillah, sihat.
:)

Sorry sbb arini tak online sgt.
So, tak dpt lah nk bl0gwalking.
Esk pasti atul akan mulakan operasi bl0gwalking.
Hehe. ^_^

Hari ini atul keluar bersama kekasih tersayang, Encik Muiz. :)
Dia ajak tgk wayang kat KLCC.
Da lama tak pergi KLCC.
Dpt jgk pergi dgn my b0yfie.

Dia nk tgk cerita Ngangkung.
Atul tak kisah p0n tgk cerita apa.
Sbb dia yg belanja. Hehe. Suka suka :)

Sblm tgk wayang, kami jln jln kt taman kt KLCC tuu.
Ddk kat sana dan b0rak b0rak.
Mcm mcm yg dib0rakkan. Happy sgt hari ini.
Then pergi tgk wayang.

Ramai jgk org kt KLCC td.
Ingtkn sikit je org. Tak sangka lah.
Ramai sgt. Atul ni jenis yg tak suka tmpt ramai org.
Tp nk buat cmne. Da die ajak pergi sana.
Ik0t je lah.

Lps tgk wayang, atul teman die mkn.
Atul tak mkn. Dia belikan McDonald untuk atul ngn mama atul.
So, atul mkn kt umah je lah.
Lg p0n, mls nk mkn kat sana. *Ngada ngada je. Hehe.
Yg paling best, semuanya dia yg bayar.
Thanks, awk. Syg awk sgt sgt. :)

Okay, cerita psl filem Ngangkung ni.
Secara kesimpulannya, cerita ni biasa je.
Lawak yg lebih. Seram tuu adlh. *Atul ni penakut sikit.

Moral dari cerita ni, jgn cari jln mudah untuk kte nk dpt rezeki.
Biar kte ssh mcm mne skali p0n, pastikan rezeki kte tuu dari sumber yg halal.
Lg 1, jgn lakukan perkara yg b0le menyebabkan kte menyesal di kemudian hari.
Dan b0le menyebabkan sesuatu terjadi pd org yg kte syg.

Hehe. Review filem pulak.
Apa apa p0n, hari ini hari paling best.
Tp memenatkan. Nk tid0 da ni.
Sambung esk pulak. :)

Thanks all. ^_^
Gmbr dari ; g0ogle.


p/s ; Awk, thanks f0r everything. L0ve u ^_^

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: