HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Thursday, December 9, 2010

Perhatian ~

Nak inf0rm pada semua yg dtg bl0g atul.
S0rry kl0 atul tak sempat lg ke bl0g anda semua.
Atul akan singgah bl0g anda nanti.
Cuma cepat atau lambat je.

Harap semua fhm.
Sorry atas semua yg berlaku.
Byk benda nk kena buat.
Dengan line br0adband yg ting t0ng ni.
Kl0 sesiapa yg bl0gnya atul tak singgah lg, sila bg tahu di sh0utb0x atau c0mment kt bwh ni.
Thanks all. :)


p/s ; Nk tid0 awal. Nk keluar ngn sese0rang esk. Hehe. ^_^

8 comments:

  1. erm kat mana ye fanpage fb yg atul buat?/xnmpk pun..kalau nak balas sila tgl di komen n3 latest cik tom ye..

    ReplyDelete
  2. Cik Tom ; Atul da tak letak. Sedih, tak ada sambutan :(

    ReplyDelete
  3. apezs faham.. apezs punya berok naik van nie pon mcm sial jela..;)

    ReplyDelete
  4. Apezs Shah ; HAHA. Sama lah kita. :)

    ReplyDelete
  5. E.d.Y ; Thanks kerana memahami ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: