HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, December 21, 2010

"SEGMEN JOM BERKENALAN"

Assalamualaikum. Kali ni nk j0in segmen dari Cikgu Loqman Hakim
Kepada sesiapa yg nk j0in, click gmbr kt atas ni ye. :)

Jawab 7 soalan berikut:

-Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai)..ceritakan sedikit
~Status atul ?? Hehe. Da berpunya. Baru je menjalinkan hubungan ni setelah lama tak menjalinkan hubungan percintaan ni. Harap biar lah ianya berkekalan sampai ke akhir hayat.

-Ceritakan tentang diri anda (cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..)
~Nama diberi Rabiatul Adawiyah Bt Abd Rahim. Berasal dari Ampang, Selang0r. Mempunyai 3 org adik beradik yg kesemuanya perempuan dan merupakan anak yg ke 2. Seorang kakak yg telah mendirikan rumah tangga dan seorang adik yg baru lepas SPM. Merupakan pelajar jurusan Diploma Perakaunan di UiTM Machang, Kelantan dan skrg berada di semester yg ke 3.

-Ceritakan tentang Blog anda(promosi la sikit)..
~Bl0g yg mengisahkan pelbagai cerita. Sedih ?? Gembira ?? Dan mcm mcm lg. Baru je aktif walaupun telah wujud pada tahun lepas. Blog yg simple dan anda pasti tertarik dgn bl0g atul ni. Berminat untuk mempr0m0sikan bl0gnya di majalah 1 hari nanti. Pernah mendapat review bl0g dari bl0gger otai, abg ben ashaari

-Apa pandangan anda tentang dunia blog?
~Dunia bl0g skrg da semakin meriah. Setiap hari b0le dikatakan ada sahaja bl0gger baru yg muncul. Tak mustahil 1 hari nanti, semua org akan ada bl0g.

-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
~Blog ni sgt best. Kalau nk tahu, teruskan dgn bl0gging. Pasti anda akan rasai keseronokan berbl0gging ni. Sbb atul da rasa. Dpt kenal ngn ramai kwn. Mana tahu 1 hari nanti b0le jd p0pular. Keep on bl0gging. Kepada yg masih bergelar pelajar, bl0gging, bl0gging jgk. Pelajaran jgn lupa. Okay ??

-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
~Mempunyai header yg sgt c0mel. Pasti anda tertarik untuk dtg lg. Cara penulisan yg simple dan penggunaan ayat yg mudah dibaca. Tak byk widget p0n. Sedap je mata memandang. Dtg skali, pasti nk dtg lg. Hehe.

-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
~Sampai bila bila. Sbb atul minat dgn dunia bl0g ni. Nk jd bl0gger terkenal, nk pr0m0si bl0g kat majalah. :)

Okay, siap.

Nk tag ;

Miera
Zatie
Syafiq Rosli
Natasya

Terima Kasih. :)


16 comments:

  1. fuyyo, pernah dpr review ben ashaari.mesti trafiq mencanak2 time tu kan??hehe

    ReplyDelete
  2. wah! menarik. Nak join nt..hehe
    btw kiwi tag atul kat sini. Join ya :))

    http://kiwiblurr.blogspot.com/2010/12/giveaway-akhir-tahun-2010.html

    ReplyDelete
  3. Nazirulhazwan ; Haha. Yup. Trafik tggi time tuh. Tak sangka. :)

    ReplyDelete
  4. Kiwi ; Jom j0in. Hehe. Okeh, thanks :)

    ReplyDelete
  5. Mama Zara ; Salam perkenalan jgk :)

    ReplyDelete
  6. singgah sini jap sambil cari no yg incik ben sorok...=)

    ReplyDelete
  7. seronok baca jawapan atul!harap atul berjaya capai cita k...

    suka ayat ni:

    Dunia bl0g skrg da semakin meriah. Setiap hari b0le dikatakan ada sahaja bl0gger baru yg muncul. Tak mustahil 1 hari nanti, semua org akan ada bl0g.

    tak mustahil atuk2 pon ada blog nanti kan2..hebat2..

    salam perkenalan dari bakal pendiidk

    ReplyDelete
  8. Nazirulhazwan ; Hehe. Bole je :)

    ReplyDelete
  9. Miss Shizu ; Singgah lah lg ye. :)

    ReplyDelete
  10. Cikgu Akim ; Suka ke ?? Hehe. Mana tahu 1 hari nanti, semua ada bl0g. Tak mustahil kan ?? Salam perkenalan jgk :)

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: