HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, December 13, 2010

Malam Yang Sangat Menggembirakan :)

Hai semua. Mesti pelikkan atul tak tidur lg.
Td atul bl0gwalking jap.
Singgah kat bl0g yg j0in segmen abg ben ashaari.

Then, atul tgk kt sh0utb0x atul.
Tok Esah ada bg tahu yg 'bl0g atul da fam0us, dpt review bl0g dari abg ben'.
Atul p0n terus bukak bl0g abg ben, then tgk ada entri terbaru.
Yg paling bestnya, entri pasal bl0g atul.
Sungguh tak sangka.
Gembira sgt sgt. Tak tidur da atul mlm ni.

Nk baca review bl0g psl bl0g atul tuu??
Klik SINI. Hehe.

F0ll0wer atul da meningkat secara tiba tiba.
Thanks sgt sgt pada semua.
Thanks jgk pada abg ben ashaari yg da byk tlg atul
Klo tak, org lain tak tahu bl0g atul ni.

Yg paling happy, abg ben da f0ll0w bl0g atul.
Punya lama atul tggu saat itu.
Hehe. Thanks sgt sgt.

Atul da dpt semangat baru untuk terus bl0gging.
Semangat dari abg ben ashaari dan rakan rakan bl0gger semua.
Thanks all.
Tanpa anda, org tak akan kenal bl0g atul ni. :)


p/s ; Sgt teruja ^_^

13 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Zacky ; Thanks. Awk p0n da byk bg supp0rt pada sy :)

    ReplyDelete
  3. mcam tu gak ngan aku , en ben foloow dan bagi komen kat blog aku punya la suka...hahaha...apa pun memang syok main kat header tu

    ReplyDelete
  4. Tilam ; Hehe. Mesti lah suka. Bl0gger terkenal tuu. Thanks :)

    ReplyDelete
  5. Syafiq R0sli ; Semestinya. Thanks ^_^

    ReplyDelete
  6. akak, tahniah dri miera utk akak!! anyway akak buat kt mne header.. cute miut kebab0m sngt.. miera pun rse nak jugak.. OMG! follower dah dua ratus!! TAK ACI..!! hahahahahaha.. Tahniah skali lgi akak.. :)

    ReplyDelete
  7. Miera ; Thanks :) Header tuh ?? Haha. Buat buat tak tahu pulak. Ngee~

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: