HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Thursday, December 2, 2010

Awak...


salam smue. jmpe lg.
dari td mencari idea. tak tahu nk tulis ape.
byk dlm fikiran ni.
tp ntah lah. idea tuh hilang ke mne.

just nk k0ngsi cerita dan tanya pendapat smue.
ada se0rang lelaki ni, kwn baik atul.
kte0rg 1 kelas since f0rm 1 - f0rm 3.
nama dirahsiakan lah. :)

dari dulu lg die ckp yg die ada hati kt atul.
tp pd mse tuh, atul sedang bercinta ngn sese0rang *cinta m0nyet. hee.
s0, die p0n fhm dan undurkan diri die.
lps SPM, c0ntact blek dan die ckp hal yg sme.
tp mse tuh, atul da single. hehe.
mse tuh jgk, atul t0lak cinta die.

atul ckp ngn die yg atul tak b0le terima die.
atul anggap die mcm kwn je. syg atul pd die hanya sbgai s0rg kwn.
die p0n menghilangkan diri.

baru baru ni die c0ntact atul lg.
atul tak kisah lah. kwn lama kan.
die p0n da ada mkwe skrg ni.
Alhamdulillah.
tp die masih jgk menyatakan yg die ada hati pd atul.
huh. tlg lah fhm. aku tak b0le terima k0.
aku anggap k0 kwn aku je.
lg p0n, k0 da ada mkwe.

bkn sbb rupa paras aku tak terima k0.
tp aku anggap k0 kwn aku je. tlg lah fhm ye.
aku tahu k0 tak pernah paksa aku.
tp tiap kali k0 menyatakan hal yg sama, ianya membuatkan aku rasa serba salah.

aku sygkan org lain. w'p0n hakikatnya aku tahu org tuh, tak pernah syg aku.
dan tak akan pernah terima aku.
tp dlm hati aku ni, hanya ada die s0rg.
aku sygkan die. aku cintakan die.
die je yg b0le buat aku happy.

salah ke kl0 aku tak terima cinta k0 ??
salah ke kl0 aku cintakan org yg tak pernah cintakan aku ??


p/s ; s0rry. mlm ni jiwang sikit.
gambar dari http://weheartit.com/


12 comments:

  1. cinta dan perasaan xley dipaksa kak..

    ReplyDelete
  2. hebatnye cinte die kat u..
    tapi dia pun da ade makwe,baik dia bagi perhatian dan ksih syg dia kat makwe dia je..cewahh..jadi dr cinta jap..

    ReplyDelete
  3. ala, akak syg miera sudah.. hahahahaha

    ReplyDelete
  4. hishyamuddin ; hebat ke ?? hehe. tuh lah. better die cintakan mkwe die. tq.

    ReplyDelete
  5. miera ; akak sentiasa syg miera. ^_^

    ReplyDelete
  6. wohooo..~
    jiwang seyh.. hehee..

    dulu den cm laki tu jugak.. still mgharapkn yg satu.. n die pn btw y die aggap cm kwn.. xleh more than tahat.. yerla kn, klw kwn gurau die lain.. huhuu.. n skrg ktorg still kwn cm biase.. teman tp mesra gurau xingat dunia.. haha :PP btw nie cter zmn tok kadok la.. sje nk share wink ;)

    ReplyDelete
  7. salam,
    kunjungan balas...
    semoga rabiatul sentiasa sehat.

    ReplyDelete
  8. zacky ; jiwang ke ?? hee. btw, thanks share cerita. atul just anggap die kwn atul. :)

    ReplyDelete
  9. my little diary ; wasalam. thanks. ^_^

    ReplyDelete
  10. aww...babe...touching touching....
    hehehe~anyway..ati dan perasaan memang xleh paksa2...

    ReplyDelete
  11. natasya ; haha. t0uching ke ?? hehe. bt0l tuh. thanks.

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: