HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Friday, December 17, 2010

Kau Dan Aku :)

Kau dan Aku musim kedua telah kembali.
Saksikannya di Astro Ria setiap Selasa jam 9 malam. :)

Ohh, Akim. I l0ve U s0 much.
Yeah, atul minat dia dari dulu.
Dlm Kau dan Aku musim ke 2 ni, pasangan Akim ialah Anith.
Dulu dgn Mila. Kini, musim baru, cerita baru dan pasangan baru.
Pasti menghiburkan.

Walaupun atul tak mengikuti cerita ni sgt disebabkan ddk kt k0lej.
Tp atul still mengikuti perkembangan cerita ni.
Sbb atul minat sgt. Siapa yg tak minat tuu, tak apa.
It's okay !
Raja Farah sebagai Farah masih lg memegang watak jahatnya tuu.
Berjaya membuat org tak suka dgn wataknya.
Maknanya lakonannya berjaya.
Aril masih lg dgn sikap tak puas hati terhadap Akim.
Dia kini menghadapi masalah kewangan. Terpaksa bekerja untuk mencari duit.


Hafiz watak baru dlm cerita ni. Pelajar baru di Kolej Harm0ni.
Baru pulang dari luar negara dan tinggal bersama neneknya.
Ika pelakon lama yg masih lg berlakon dlm Kau dan Aku musim kali ni.

Saksikannya di Astro Ria untuk mengikuti perkembangan seterusnya !


Gambar dari ; Faceb0ok : Amy Gafimmers. Thanks :)

4 comments:

  1. tak tengok pun cite tu....saje je blogwalking baca entry...hehehhe

    ReplyDelete
  2. salam...jemput join contest d blog saya... =)

    http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: