HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Wednesday, December 1, 2010

Aku Blogger ! So What ???


salam smue. slmt tgh ari.
ape khbr ?? hrp smuenye sihat.
atul kt sini sihat je. Alhamdulillah.

ada segmen bru kt bl0g abg ben ashaari.
ape lg, j0m lah terjah bl0g abg ben :)

segmen ni atul kena cerita psl diri atul sbgai bl0gger.
iaitu latar belakang atul.
s0, j0m mulakan.

nama diberi Rabiatul Adawiyah Bt Abd Rahim.
dilahirkan pd 13/10/1991 di Joe Medical Centre, Kuala Lumpur.
mempunyai 3 0rg adik-beradik yg kesemuanya perempuan.
nama abah atul, Abd Rahim Bin Mohamed, kini berusia 52thn, berasal dari Kota Bharu, Kelantan.
nama mama atul, Sarifah Bt Mat Nayan, kini berusia 48thn, berasal dari Kuala Kangsar, Perak.

kini menetap di Ampang, Selang0r.
mendapat pendidikan awal di Tadika Perba, Ampang pd usia 5thn.
meneruskan pembelajaran di Sek0lah Kebangsaan Ampang dari 7thn-12thn.
dan seterusnya di Sek0lah Menengah Kebangsaan Dato Ahmad Razali, Ampang dari umur 13thn-17thn.
kini meneruskan pengajian di UiTM Machang, Kelantan dlm bidang Dipl0ma Perakaunan.

se0rang yg mempunyai cita-cita untuk menjadi se0rang acc0untant.
dan berharap akan dpt mencapai cita-citanya tersebut.

*Apa pendapat anda mengenai dunia bl0g ??
-dunia bl0g adlh yg paling best. atul dpt mengetahui inf0 terkini melalui bl0gger lain, berk0ngsi minat yg sama dgn mereka. skrg da ada rmai sgt kwn bru dlm dunia bl0g ni.

*Sepanjang anda menjadi bl0gger, apakah perkara p0sitif dan negatif yg pernah anda alami ??
-perkara p0sitif, semestinya dpt mempelajari benda bru. mcm mcm yg atul blaja setelah atul menjadi bl0gger ni. dunia bl0g ni byk membantu atul. tak adlh org kata atul ni k0l0t sgt. hehe. atul dpt knal ngn abg ben dan bl0gger bl0gger terkenal, dan rakan rakan bl0gger yg lain. :)

-perkara negatif adlh apabila dikritik oleh org yg tak dikenali. tak tahu lah spe. tp atul rse ada jgk kwn kwn atul yg tak ske tgk atul bl0gging ni. tp atul tak kisah. lepas atul dikritik, atul tetap teruskan ngn bl0gging ni. ni minat atul, ape org nk kata, atul tak kisah. This Is Me. :)

*Apakah bl0g ini hanya untuk mencari nama / glam0ur ??
-seri0usly, tak pernah p0n atul buat bl0g untuk cari nama @ nk glam0ur. atul buat ni sbb minat. tp kl0 1 ari nti bl0g atul ni terkenal mcm bl0g abg ben, alhamdulillah. tak mustahil kan ??

*Banggakah anda menjadi se0rang bl0gger ??
-yup, atul bangga sgt sgt menjadi se0rang bl0gger. bkn smue org minat bl0g ni. :)

okay, sampai di sini sahaja. :)


p/s ; thanks, ^_^

20 comments:

  1. waaa...kak atul dh wat..sy segan la nk wat..huhu

    ReplyDelete
  2. nanakyu ; npe nk segan pulak ?? j0in je.

    ReplyDelete
  3. Salam ziarah sahabat, maaf menganggu, tp ni ada peluang yg sgt baik utk anda & semua penulis blogger, bacalah.. jgn ketinggalan tau! rugi nnt...


    PERHATIAN SEMUA!!!! JGN BERLENGAH LAGI... INGIN MENJANA PENDAPATAN RM1000 SEHARI! MASA TERHAD. DAPATKAN FORMULA PERCUMA ANDA HARI INI JUGA. CEPAT!!! JANGAN TERLAMBAT. SEMUANYA DI SINI >

    http://formulaluarbiasa.com/recommends/AZLIN-HASHIM

    ReplyDelete
  4. miera pun dah join akak.. hehehehe.. thankxx akak..

    ReplyDelete
  5. semoge menjadi akauntan yang berjaya ;D

    ReplyDelete
  6. miera ; okeh dear. g0od luck :)

    ReplyDelete
  7. cik gallus gallus ; AMIN. thanks.

    ReplyDelete
  8. joe medical ceter??apekah??:P
    xpenah tau pon:P

    ReplyDelete
  9. nazirul ; klinik lah. j0e medical centre. haha.

    ReplyDelete
  10. salam kenal and have fun blogging..:)

    ReplyDelete
  11. missbby ; salam prknalan. thanks. :)

    ReplyDelete
  12. yeahh!!!
    teruskan berblogging tanpe pedulikn kta org..

    ReplyDelete
  13. azie ; yup. kte adlh bl0gger. hee.

    ReplyDelete
  14. emieysandra ; yeke ?? wahh. b0le lah jmpe kl0 atul blek machang nti. cri je atul kt UiTM. hehe. :)

    ReplyDelete
  15. dak akaun jugak :)

    gud luck to you!!

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: